Er AI en konkurrent til dit website, eller er AI den web-ansvarliges nye bedste ven? Formentlig begge dele, så hvis du er optaget af, hvordan du kan bruge AI til at optimere websites, hvad du skal forberede dig på og evt bekymre dig om, så læs med her.
Læs mereGoogle har lanceret en ny version af Analytics: Google Analytics 4. Hvorfor laver de Analytics om? Hvad er det nye? Er Google Analytics 4 nu også ulovlig? Få svar på dine og andres spørgsmål.
Læs mereI et hvert webprojekt, kommer vi før eller siden til opgaven med at flytte indholdet… hvad gør vi med eksisterende billeder, tekster, metadata, biblioteker mv. Dette er guiden til: Hvordan dit indhold kommer helskindet igennem fornyelsen af hjemmesiden.
Læs mereHvad er godt indhold? Hvornår ved vi om indhold virker? Og hvad koster alt det indhold som flyder i vores digitale kanaler os egentlig? Benyt denne simple model, der gør virksomhedens indhold til et aktiv for forretningen. Modellen vil spare dig tid, den vil give dig gladere kunder og en endnu bedre forretning.
Læs mereWebtilgængelighed handler om at skabe muligheder for alle typer brugere til at læse, forstå og anvende hjemmesider. Det behøver ikke at være svært at gøre hjemmesiden tilgængelig. Få svar på dine spørgsmål om webtilgængelighed her...
Læs mereContent first er en proces, hvor man producerer indhold for at blive klar til at designe et website i stedet for det omvendte; at designe et website, for at blive klar til at producere indhold.
Læs mereFor et lille år siden gav jeg mig selv den opgave, at få noget mere trafik til mit website. Det lykkedes, så her en opsamling i form at et par lavpraktiske råd, du kan bruge, hvis du som jeg har brug for lidt mere synlighed i søgemaskinen.
Læs mereEn hjemmeside koster i reglen en hel del mere end den pris, du skriver i dit budget. Det bliver ofte dyrere at udvikle. Men det bliver helt sikkert dyrt at drive, hvis du ikke har overvejet, hvad det kræver at leve med et website. Få overblikket over hvad det kræver her.
Læs mereHvor sker indhold egentlig henne? Og hvem bestemmer, hvornår det er godt nok? Få mere ud af dit indhold, ved at kigge lidt nærmere på indholdsprocesser
Læs mereKan kommunikation og marketing få mere ud af indholdet ved at tænke processer mere agilt. Kan man oversætte metoder til software-udvikling til den måde, vi arbejder med indhold...
Læs mere